Thursday, August 25, 2005

first day at school..

i was there at school by 7pm last night and it is definately the best feeling in the world to be able to feel like a student again! (otey so i know this feeling will not last :P) i got my student card *hehe* and 'scanned' myself into class *smirk* taking seat second row from the whiteboard *lepak* in my head i was chanting 'latebloomers' over and over again to keep me from hyperventilating. that was how jumpy i was for class yesterday.

*inbeiklinadmode* class was good..i like it and am definately going back again tonight :P on a serious mode. i did a lot of scribbling while out of action and thought i could share with you guys snatches of it :)

hitam kepulan darah bergelumang aku dalam kesal
berputar dunia tanpa walaupun sedikit cahaya nur iman
rintihan belas kasihan berbalas-balas tiada yang menyahut
aku terkapai mencari pegangan dalam meraung bebinggungan
resah dan batinku pilu dalam kesedaran
dalam celik tak dapat jiwaku nafikan tanpa
cahaya nur menjadi pengajaran duniaku akan tetap berulang
berputar gelap dalam kesedihan
tiada yang dapatku ulang menahan kesakitan tapi
ku pohon belas kasihan
tiap titik darah hitam mengalir aku kembali mengerti
balasan sekecil resah dan tumpahan darah mengalir
tidak akan bisa setimpal mengubati kegelapan yang aku akan alami
hangat pelukkan nur iman aku dahagakan
mungkinkah dapat aku merasakan panas pelukkan itu
atau nanti sejuk gumpalan daging mati menjadi hati
so there! i cant't translate it directly to english *yet* but now that's OFF my chest :P~ *heh*
stay sane,
amyemeelea

3 comments:

Shakirah Firaz said...

nice.

Al Sayf said...

I hate school. I hated it before and I hate it now. But anyway, good luck with your studies.

The Self Center said...

thanks you guys! *fleetingeuphoria* slowly the giddiness is leaving me and i'd be back to anal analysing mode again :P