Saturday, January 09, 2010

titik terpaksa cinta


Cintamu semangat aku meredah gelora gelora samudera asmara...
Aku harung gelap busuk malam jiwa menular luka siti aminah
.....dengan untaian titis airmata doa kudus
Merempuh pulas aku mengerang jauh jijik percik hasutan muram justina...
....berkat ketetapan hati murni sepancar sinar
Aku bergelut punah terkilas hampir mati pilu desiran cemburu gila tanti
.....bernyawa kembali ditiup sejuk harapan kata lara hati
Nah, terjunam lemas kali ini pasrah tenggelam airmata tasik bodoh buta shuhaila
...terdampar bujur jasad tak bermaya jiwa akhirnya karam tanpa tanda
Tiada bertepian ombak badai memukul lemah aku kemabli mengaku sumpah
.............
......................
.............................
Cintamu tak akan aku paksa


"Assalamulaikum sayang."

No comments: